fbpx

Başarı Hikayelerimiz

Gloria Hotels

Amaç: Türkiye'de ilk defa Gloria Hotels tarafından kullanılacak Trackman golf mobil uygulamasının duyurusunu yaparak golf oynayan kullanıcıların dikkatini çekmek ve marka farkındalığı yaratmak amaçlı BYDD mecrasında golf sporuyla ilgili ülkeler hedefli yayınlar gerçekleştirdik. İngiltere, İsviçre, Polonya, Avusturya Türkiye'deki golf otelleri ve sahaları çevresi hedefli gerçekleştirdiğimiz in app full screen banner yayınları ile hedef kitlenin dikkatini çekerek web sitesine yönlendirdik.
Uygulama: 35 yaş üstü golf, lüks araçlar, yatırım, lüks seyahat, antika ve sanat koleksiyoneri, gurme tatlar ilgilileri ve hedef ülkelerde golf sponsorunun oynandığı alanlar ve otelleri hedeflediğimiz birden fazla hedefleme aracı kullandık ve günlük optimizasyonlarla Trackman uygulamasının Türkiye'de ilk defa Gloria Hotels tarafından kullanıldığı iletişimini gerçekleştirdik. .Yayınımız %89 u Android %11 i IOS cihazlardan görüntülendi.
Sonuç: %1,50 CTR oranı ile turizm sektör tıklama oranı ortalamasının (%0,8 - %1,2) üzerinde bir yayın gerçekleştirdik.

Club Marvy

Amaç: Markanın yeni lansman döneminde Club Marvy ile ilgili marka farkındalığı arttırmak, hedef kitleyle etkileşime geçerek lansman reklam filmini hedef kitleye izletmek, web sitesine trafik sağlamak ve potansiyel otel misafirlerini yakalamak amacıyla BYDD mecrasında Hollanda ve Türkiye hedefli in app full screen banner ve video yayınları gerçekleştirdik.
Uygulama: Farklı birçok hedefleme metodu kullanılan yayında 25 yaş üstü kadın/erkek, sık seyahat eden, aile, cruise tatil konseptleriyle ilgili, sık uçuş gerçekleştiren, yüksek gelir grubu kitleyi hedefledik. Günlük yapılan optimizasyonlarla yayınımız hedef ülkelerde %77 Android %22 IOS cihazlardan görüntülendi.
Sonuç: %5,17 CTR oranı ile turizm sektör tıklama oranı ortalamasının (%0,8 - %1,2) çok üzerinde bir yayın gerçekleştirdik.

Sanpark

Amaç: Otopark hizmetleri sunan SANPARK markamız için marka farkındalığını arttırmak ve web sitesine trafik çekmek amaçlı BYDD mecrasında Fransa - Monaca ve Cannes şehirleri hedefli gerçekleştirdiğimiz in app full screen banner yayınları ile hedef kitlenin dikkatini çekerek hedef lokasyonlar yakınındaki fuar alanı çevresinde park problemi için Sanpark'ın otopark çözümleri sunduğu iletişimini yaparak hedef kitleyi sitemize yönlendirdik.
Uygulama: Sosyo Demografik hedefleme yönetimiyle 18 yaş üstü olan hedef fuar lokasyonunun 800 metre içerisinde bulunan kullanıcılara bannerlarımızı gösterdik .Yayınımızın %92 si Android %8 i IOS cihazlardan görüntülendi. Günlük yapılan optimizasyonlarla kampanya boyunca en düşük tıklama başı maliyet ve en yüksek ctr'a ulaşma hedeflendi.
Sonuç: %1,51 CTR oranı ile sektör ortalamasının ( %0,50 - &0,9) üzerinde bir yayın gerçekleştirdik.

Konfor Yatak

Uygulama: Parametreli sayfaların indekslendi, Gereksiz açılan ve trafik almayan ürün sayfaları, İçerik olmayan sayfalar, Robots dosyasında indexe kapatılmış kategori sayfaları, Title ve description olmayan sayfalar, H1 etiket hataları, Cannonical etiket hataları, Yüksek boyuta sahip görseller, 404 hataları düzeltildi.
Sonuç: İlk sayfaya 90 non-brand, toplamda 120'ye yakın kelime çıkarttık.

Ayrıca site içindeki organik gelir ise son 6 ay içinde %138 artış gösterdi.

Raffles İstanbul

Uygulama: Sayfa hatalarını düzenli kontrol edipp ortadan kaldırdık, site hızını sürekli analiz ederek iyileştirdik, site içindeki kategori ve ürün sayfalarının metalarını rekabete göre düzenledik. Performans kaybedenleri yeniden ele aldık, olmazsa olmaz blog içeriklerimizi düzenli olarak yayına aldık, kullanıcı deneyimini ön planda tutmaya özen gösterdik, kategorilere özel içerikler ürettik
Sonuç: 15 aylık süre içinde yeni kullanıcı sayısında %190,58’lik, organik trafik sayısında da %184,40’lık artış gerçekleşmiştir.

Yaptığımız SEO çalışmaları sonucunda raffles istanbul web sitesinin organik anahtar kelime verisi 2022 temmuz ayında en iyi 3 içerisinde 50 organik anahtar kelime en iyi top 4-10 içerisinde ise 110 anahtar kelime kazanmıştır. İlk sayfaya toplamda 160’a yakın anahtar kelime çıkarılmıştır.

Sur Yapı

Uygulama: Sayfa hatalarını düzenli kontrol edip ortadan kaldırdık,site içindeki kategori ve ürün sayfalarının metalarını rekabete göre düzenledik, performans kaybedenleri yeniden ele aldık, olmazsa olmaz blog içeriklerimizi düzenli olarak yayına aldık, H1 etiket, cannonical etiket, 404 hataları düzeltildi, yüksek boyuta sahip görseller düzeltildi, parametreli sayfalar indekslendi.
Sonuç: Google organik arama sonuçlarında, bir web sitesinin belirli bir arama sorgusu sonucunda sayfanın en başında çerçeveli/kutu içerisinde kullanıcıya sunulduğu "featured snippet" yani sıfırıncı sıraya yükselmek rakipleri geride bırakarak önemli bir görünürlük elde edilmesi anlamına geliyor.

Yapılan çalışmalar sonucunda birçok arama sorgusunda “sıfırıncı sıra” da yer aldık.

SUR YAPI – Sahibinden Lead Generation

Amaç: Emlak platformları üzerinde en yüksek trafik hacmine sahip olan sahibinden.com datasının pazarlama hunilerine kullanıcı olarak eklenebilmesi için sahibinden search alanındaki eğilim datasına uygun reklamlama çalışması ile alanları domine etmeyi ve potansiyel müşteri formu almayı hedefledik.
Uygulama: Sahibinden’deki arama hacim datalarını alarak her bir projenin fiyat ve hedef kitle segmentindeki eğilim sınıflarını belirledik.

Turkuvaz Evleri: Antalya Satılık Konut kategorisinde 1 Milyon TL üzeri ilanlarına bakan kullanıcılar ve Son 1 ay içerisinde minimum 3 defa 1 Milyon TL üzeri Satılık Daire, Residence, bakmış kullanıcılar hedeflenecektir.

Tatil Evleri: İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya; Devre Mülk ve Satılık Konut kategorisinde ilanlara bakan kullanıcılar ve Son 1 ay içerisinde minimum 3 defa bakmış kullanıcılar hedeflenecektir.

Tatil Evleri Gurbetçi: Almanya, Belçika, Hollanda, Avusturya Ülkeleri IP’li olup Türkiye Geneli Kiralık Devre Mülk, Kiralık Yazlık, Kiralık Villa, Kiralık Konut kategorisinde ilanlara bakan kullanıcılar hedeflenecektir.
Aylık optimizasyonlarımızda yukarıdaki baz datanın üstüne, Tatil evlerini hedef kitlemizin tercih edeceği otomobil markalarını filtreleyerek otomotiv kategorisine açtık Gurbetçi tarafında ordinoda belirtilen ülke hedeflemelerine ek olarak İngiltere ve Amerika hedeflemelerini yayına dahil ettik. Özellikle Amerika’daki Türklerin ilgisini çekmiş olacağız ki lead sayılarında artış gözlemledik.

Turkuaz Evleri’nde Antalya hedeflemesine ek olarak Muğla çevresinde ev/yatırımlık konut bakanların Antalya ilindeki konutlara da ilgi göstereceğini düşünerek yayınımıza Muğla satılık konut u da dahil ettik. Tatil Evleri’nde satılık arsayı yayınımıza dahil ettik.
Sonuç: Turkuaz evleri projesinde en düşük lead maliyeti Native Arama alanlarından alınan formlarda gerçekleşti. Ortalama bir medya satın alma maliyetinin %50 altında edinim maliyetleri ile markaya potansiyel müşteri formları iletildi. Reklam CTR’ları medya satın alma ortalamasının %84 üzerinde gerçekleşti. Potansiyel formların satışa dönme yüzdesi %12 olarak gerçekleşti.

Dr Oetker - Kızlar Soruyor Projesi

Amaç: Proje Dr. Oetker’in bir projesi olsa da sıfırdan açılan bir platform olduğu için bilinirliği yoktu ve ücretli satılan bir etkinlik olduğu için ücretsiz yemek tarif verilen sitelerle karıştırılmadan tüketicinin keyifli geçireceği zamanla birlikte burada bir deneyim satın aldığı algısını oturtmayı öncelikli olarak hedefledik. İlk fazda iletişim çalışmalarının büyük bir bölümü erişim odaklı, atölye online kurgusunu gösteren video ayınlarıyla ürün bilinirliğini yaratmak üzerine kurgulandı. Sonrasında online atölye deneyiminin tüketici tarafında daha iyi anlaşılabilmesi için etki düzeyi yüksek bir topluluk platformu olan Kızlarsoruyor mecrası ile işbirliği yaptık. Kızlarsoruyor fenomeni ile Atölye Dr. Oetker online atölye deneyimini göstererek, atölye katılım süreçleri hakkında bilgilendirip, tariflerimizin ve deneyimlerimizin aracılığı ile hedef kitlemizin kendi mutfağının şefi olmalarını istedik. Fenomenin takipçi kitlesinden de satış elde etmeyi hedefledik.
Uygulama: Kızlarsoruyor platformu özelinde yemek kategorilerinde paylaşımlar ve içerikler hazırlayan fenomen ile çalışma kurgusu hazırladık. Burada fenomeni seçerken yemek paylaşımlarında pratik ve püf noktalı lezzetler barındıran, hedef kitlemizin arattığı ve tükettiği içeriklerde paylaşımlar yapmasına dikkat ettik. Dr. Oetker ve fenomenimizin katıldığı online atölyede online atölye sürecinin kayıt aşamasından atölye gününe kadar olan kayıt, ürünlerin temini, atölyeye katılım gibi süreçlerini aktarmasını istedik. Bu sayede hedef listemizdeki online atölye hazırlık ve katılım sürecindeki soru işaretlerini gidermeyi, online atölye deneyiminin Dr. Oetker uzman ekibi ile fiziki atölyelerden farkı olmadan ‘’her evde atölye, her evde bir şef var’’ dedik. Atölye sonunda en yakın donut etkinliğimiz ve indirimli fırsatlar hakkında bilgi vererek kullanıcıları satın almaya yönlendirdik.
Sonuç: Hedef bütçe ve okunma adedinde mecra ortalamasında 100 görüş+yorum beklenirken toplamda 594 görüş ve yorum ile 6 katına yakın görüş+ yorum paylaşıldı. Bunun 355’i erkek, 239’u kadın kullanıcılardan geldi. İçeriğin yer aldığı Fenomen Deniyor sayfası 1.289.827 görüntüleme alırken, çalışma sonucunda içeriğin okunma maliyeti planlananın 14 kuruş altında gerçekleşti.
Yayın tarih aralığında www.atolyedrotker.com sitesindeki Donut yapım kursundan 12 adet satın alım yapıldı o tarih aralığında en çok satılan kurs Donut kursu oldu. Bu satın alımların 4’te 1’i Kızlar Soruyor üyelerinden geldi.

Aydın Doğan Vakfı – 11 Ekim Dünya Kız Çocukları Günü

Amaç: Materyalleri ilgili hedef kitle özelinde görüntülenme ve frekans olarak maksimize etmek için bütçe dahilinde Youtube yayınlarını Google Ads paneli yerine DV360 paneli üzerinden YT reklam modelinde açarak aynı bütçede daha yüksek etki elde etmek..
Uygulama: Youtube hesabı ile DV360 hesabının bağlanarak ilgili reklam materyalini dark içerik olarak değil, kanal içerisindeki linkleme yapısı ile kullanıcı etkileşiminin ilgili içerikte kalacağı şekilde bir ayarlama ile kampanya kurulumunu yaptık. Bu kampanya kurgusunda farklı İO’lar içerisinde CPV, CPM ve izlenme yüzdeki gibi farklı hedefleri vererek oluşturduğumuz kitle içerisinde sistemin davranışsal yerleşimler almasına olanak sağladık. Bu yöntem ile tanımlanmış hedef kitle içerisinde kullanıcı YT dışındaki fakat YT player’ı barındıran mecra ve platformlar üzerinde de en düşük maliyet veya en yüksek izleme süresi gibi davranışı yatkın olduğu alanda planladığımız sonuçları getirdi.
Sonuç: 6K’lık dar bir bütçe ile etkinlik öncesindeki 5 gün ve etkinlik günü baz alınarak reklam çalışmaları başlatıldı.

Kısa ve uzun versiyonlu videolar toplamda 1.8M gösterim alırken, görüntülenme başına ortalama maliyet 0.003₺ olarak rekabetçi CPV değerlerinin %40 altında gerçekleşti. Kitlenin %42’si videonun ilk %25’lik bölümünü Kitlenin %36’sı videonun yarısını ve %13’ü ise tamamını Programmatic platform üzerinden tükettik.

6000 TL bütçe ile 857.667 tekil kişiye eriştik.

Club Marvy – Actors Of Tomorrow Lansman Kampanyası

Amaç: Lansman videolarının özenilmiş içeriklerini tüketicide doğaya olan saygı, sevgi ve özlem çerveçesinde zihinlerine olta atmak ve özendirmek noktasında düşük maliyetlerle tükettirip, ilgili içerikler öznesinde davranışsal segmentler elde etmeyi ve bu segmentleri de dinamik tutarak CRM’in olmadığı bir dünyada hedef kitle otomasyonunu reklam paneli kabiliyetleri ile gerçekleştirmeyi hedefledik. Süzülerek elde ettiğimiz bu kitlenin web aksiyonları almasını da sağlayarak içerik tüketim hunisinde 3. Adıma kadar üzdüğümüz kitlenin yaptığı marka aramaları üzerinden de CİRO’yu maksimize edeceğimizi ön gördük.
Uygulama: Sosyal medya kanallarında lansman bütçesinin %60’lık bir kısmını ilk 30 günlük çerçevede ve bunun da %50’sinin ilk 15 günlük süreçte yüksek frekanslı olarak tüketilmesini organize ettik. Kurgu olarak lansman videolarımızın 60 sn.lik uzun versiyonlarının %75’ini sesli ve sessiz tüketen kişileri dinamik bir kitle olarak uzun versiyon lansman video kitlelerine ve kısa videonun da %50’si etkileşmiş kişileri trafik odaklı web sitesi yönlendirmeli reklamlarla websitesine yönlendirdik.
Google Ads kampanyalarında RM kitlelerini ekleyerek, CPC maliyetlerini düşürdük ve marka algısını oturttuğumuz edinme kitlemiz özelinde dönüşüm odaklı search reklamları ile yüksek CİRO’ları elde ettik.
Sonuç: Lansman videolarının ortalama CPV değeri TRY0.03

Etkileşim kitlelerine izletilen videoların CPV değeri TRY0.03

Dinamik kitlelerin CPM ve CPV maliyetleri standart lansmanın altında gerçekleşti.

Hesaptaki video izleme oranı +12.80% arttı. 

Google Ads üzerindeki CPC değeri TRY2.94
Subtitle

Bizden haberdar olmak ister misiniz?

Mailing sistemimize kaydolun!